بمب خنده البته 1 مطلب غم انگیز هم داره
صفحه اصلی عناوین مطالب آرشیو پروفایل تماس با ما خوراک قالب سبز
آخرین مطالب ارسالی

روباه به کلاغ: چه سری چه دمی، یه آواز بخون

 

کلاغ پیتزا رو زد زیر بغلش و گفت:

اون موقع که گولم زدی کلاس دوم بودم الان لیسانسم!

روباه میگه: میبینم پیر شدی پروبالت ریخته

کلاغ تا بالهاشو باز میکنه پز بده پیترا میفته!

روباهه پیتزا رو برمیداره میگه:

اوسگل اون موقع منم معلم بودم حالا استادم!

قهقههقهقههقهقههقهقههقهقهه

.

برای یه زن زیاد مهم نیس که شوهرش کجاس؟

همین که بدونه به شوهرش خوش نمیگذره براش کافیه! :| 

شیطانشیطانشیطانشیطان

.

لیست فیلمهای سینمایی ایام نوروز اعلام شد :

او یک پراید سوار بود

بوی خوب پسته

بابا با گوشت گُریخت

رویای سفر در عید

جدال مهمانان بر سر آجیل

بخاطر ۵۰۰ تومان عیدیه بیشتر

گریز از میزبانی

مرغ ترکیه ای یا مرغ تایلندی

نیشخندنیشخندنیشخندنیشخندنیشخند

.

.

داداش اینم گذاشتم تا بفهمی ما مدرسه ی غیر استاندارد نداریم


 

این بچه ها در کشوری زندگی می کنند که

  صاحب دومین ذخایر نفت جهان است

گریهگریهگریهگریهگریه

.

میدونین چرا مردا عینک آفتابی میزنن؟

.

.

 

.

7% به خاطر نور خورشید

 

23% به خاطر اینکه ظاهر باحالی داشته باشن

70% نمیخوان بقیه بدونن دارن به کجا نیگا میکنن! :)))

قهقههقهقهه
 قهقهه
.
 

عکدمی گوگوش 2016

.

.

.

رها: سلام با یکی دیگه از قسمت های آکادمی گوگوش همرا شماییم، خط های تلفنی باز شدند

فقط خواهش میکنیم دیگه به امیر بهمن رای ندید!

هموطنان عزیز به خدا حذف شده! لامصب ول کن!!! :|

به من زنگ بزنبه من زنگ بزنبه من زنگ بزنبه من زنگ بزنبه من زنگ بزن

.

دیروز بچه همسایمونو دزدیدند


 کصافطای بی وجدان گفتن: 

اگه بچه رو میخاین بدون دخالت پلیس 10 کیلو پسته بیارین سر قرار.خخخخخ

قهقههقهقهه
قهقهه
قهقهه
قهقهه
قهقهه
.

یعنی اون مدل موهات از پهنا تو مجاریه تنفسیم

مخصوصا اون پاپیونش جداگانه تو حلقم

خندهخندهخندهخندهخندهخنده

.



الان معلومه هم ماشین ماله خودشه

هم اون ویلای پشت سرش

فقط یه آدم حسود اومده با فتوشاپ دمپایی پایه این بندخدا کرده تا وجه این آقا رو خراب کنه:دی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 22 اسفند 1391برچسب:, ] [ 9:44 ] [ مهدی ]

ابر برچسب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پایگاه تفریحی و سرگرمی و آدرس social.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید